დღე მესამე
გადავხედეთ შერჩეულ სტანდარტებს, შეესაბამებოდა თუ არა მაღალ სააზროვნო უნარებს. ამაში დაგვეხმარა ბლუმის განახლებული ტაქსონომიის ზმნები, ამის მიხედვით მოვახდინეთ მისაღწევი შედეგების კორექტირება, შემდეგ თითოეული ინდიკატორისთვის დავწერეთ ამოცანები, გავეცანით სლაიდშოუს საკვანძო კითხვების ფორმულირებისთვის. ამის შემდეგ გამოვიყენეთ ვიუვერში მოცემული რჩევები და შევადგინეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. ავტვირთეთ ჩვენი საქაღალდე გუგლ--დრაივში.
No comments:
Post a Comment